Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8960
Назва: Transport construction cost management by rational organizational and technological solutions
Автори: Meneylyuk, O.
Nikiforov, A.
Meneylyuk, I.
Ключові слова: будiвництво транспортних об'єктiв
органiзацiйнi та технологiчнi рiшення
чисельна оптимiзацiя, моделювання витрат
Дата публікації: 2020
Видавництво: Eastern-European Journal of Enterprize Technologies
Серія/номер: №3/3 (105);
Короткий огляд (реферат): Особливi умови реалiзацiї проектiв з будiвництва транспортних споруд показують, що управлiння собiвартiстю робiт вимагає вiдповiдної оптимiзацiї органiзацiйних та технологiчних рiшень. Розроблено комп’ютерну модель та методику вибору оптимального управлiння для мiнiмiзацiї собiвартостi будiвельних робiт. Модель показує органiзацiйну та технологiчну змiннiсть пiдприємства, характерну для транспортного будiвництва. Методика дозволяє проводити варiантне моделювання, за яким складаються закономiрностi змiни собiвартостi будiвельних робiт, спiввiдношення прямих i загальновиробничих витратпiд впливом наступних факторiв: середня трудомiсткiсть сукупностi проектiв, середня вiдстань перебазування, належнiсть ресурсiв, iндустрiалiзацiя використаних рiшень.Проведенi чисельнi експериментальнi дослiдження кiлькiсно довели, що органiзацiйнi та технологiчнi рiшення, характернi в цiлому для пiдприємства, впливають на рiшення окремих проектiв будiвництва транспортних споруд. А саме, виявлено, що при зменшеннi середньої трудомiсткостi сукупностi проектiв вплив iндустрiалiзацiї використаних рiшень змiнюється на протилежний та починає пiдвищувати собiвартiсть робiт. Знайдене найменше значення змiни собiвартостi (–13,6 %), що вiдповiдає найбiльш ефективними органiзацiйними та технологiчними рiшеннями: середня трудомiсткiсть сукупностi проектiв X1=2,2 тис. люд.-год., середня вiдстань перебазування Х2=100 км., використання тiльки власних технiки та трудових ресурсiв (Х3=0 %), мiнiмальна iндустрiалiзацiя використаних рiшень (Х4=0 %).Виявлено, що пiдряднi органiзацiї, що зводять вiдносно малi транспортнi споруди, мають використовувати традицiйнi методи виробництва робiт. Також встановлено економiчну ефективнiсть рiшень, згiдно з якими пiдприємства з будiвництва територiально розосереджених споруд мають використовувати пiдряднi ресурси iз мiсцевою матерiально-технiчною базою
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8960
ISSN: 1729-3774
Розташовується у зібраннях:Стаття в журналі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Transport construction cost management.pdf786,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.