Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8996
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСмичковська, Ольга Михайлівна-
dc.contributor.authorБредньова, Віра Петрівна-
dc.contributor.authorПрохорец, Ірина Миколаївна-
dc.date.accessioned2020-10-05T11:17:23Z-
dc.date.available2020-10-05T11:17:23Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8996-
dc.description.abstractПоступовий процес реформування освітньої діяльності висуває нові вимоги до навчання у системі вищої освіти України, у зв’язку з чим виникає необхідність удосконалення методології викладання будь-якої дисципліни, постійного моніторингу якості успішності здобувачів, а також в цілому компетентнісного підходу до навчання. У статті визначено актуальність дослідження питань оптимізації навчального процесу в закладах вищої освіти (ЗВО), в тому числі з точки зору засвоєння сучасних принципів викладання графічних дисциплін, створення яких сприяє активному формуванню професійної компетентності студентів художніх і архітектурних спеціальностей. Прийняття Закону України «Про вищу освіту» викликає поширення змін в системі національної вищої освіти і необхідність запровадження компетентнісного підходу у методологію викладання навчальних дисциплін. Процес навчання у закладах вищої освіти, як відомо, є досить вагомим фактором соціалізації особистості, тому що, крім здобуття нових знань і професійних компетенцій, він сприяє також самовихованню та самореалізації у майбутньому житті. Авторами розкриваються особливості, технологічні прийоми та методи викладання графічних дисциплін і організації навчального процесу студентів молодших курсів творчих ЗВО. Відзначається необхідність підвищення ефективності не тільки аудиторного контактного часу, а й поза аудиторної роботи. Це вимагає від викладачів постійного пошуку нових шляхів і підходів, що мають сприяти якісному засвоєнню навчального матеріалу. Модель освітнього процесу на найближче майбуття є одним з напрямів удосконалення всієї системи освіти і включає в себе такий тип навчання, який характеризується значним об’ємом самостійної роботи, що потребує також досить високого рівня стійких навиків індивідуальної графічної компетентності. У зв’язку з цим важливе значення приймає формування вмотивованості та зацікавленості у студентів протягом всього навчально-виховного процесу у ЗВО, усвідомлення необхідності здобуття якісної графічної освіти, що є запорукою успішності у майбутній професійній діяльності.uk_UA
dc.publisherНауковий вісник Південноукпвїнського національного педагогічного університету ім.К.Д.Ушинськогоuk_UA
dc.relation.ispartofseries№ 1(130);с.155-161-
dc.subjectоптимізація навчального процесуuk_UA
dc.subjectметодологічні аспекти викладанняuk_UA
dc.subjectпрофесійні графічні компетентностіuk_UA
dc.subjectмоніторинг якості навчанняuk_UA
dc.subjectстуденти архітектурних і художніх спеціальностейuk_UA
dc.titleМЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ УДОСКОНАЛЕННЯ ВИКЛАДАННЯ ГРАФІЧНИХ ДИСЦИПЛІН В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Стаття в журналі



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.