Please use this identifier to cite or link to this item: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8996
Title: МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ УДОСКОНАЛЕННЯ ВИКЛАДАННЯ ГРАФІЧНИХ ДИСЦИПЛІН В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Authors: Смичковська, Ольга Михайлівна
Бредньова, Віра Петрівна
Прохорец, Ірина Миколаївна
Keywords: оптимізація навчального процесу
методологічні аспекти викладання
професійні графічні компетентності
моніторинг якості навчання
студенти архітектурних і художніх спеціальностей
Issue Date: 2020
Publisher: Науковий вісник Південноукпвїнського національного педагогічного університету ім.К.Д.Ушинського
Series/Report no.: № 1(130);с.155-161
Abstract: Поступовий процес реформування освітньої діяльності висуває нові вимоги до навчання у системі вищої освіти України, у зв’язку з чим виникає необхідність удосконалення методології викладання будь-якої дисципліни, постійного моніторингу якості успішності здобувачів, а також в цілому компетентнісного підходу до навчання. У статті визначено актуальність дослідження питань оптимізації навчального процесу в закладах вищої освіти (ЗВО), в тому числі з точки зору засвоєння сучасних принципів викладання графічних дисциплін, створення яких сприяє активному формуванню професійної компетентності студентів художніх і архітектурних спеціальностей. Прийняття Закону України «Про вищу освіту» викликає поширення змін в системі національної вищої освіти і необхідність запровадження компетентнісного підходу у методологію викладання навчальних дисциплін. Процес навчання у закладах вищої освіти, як відомо, є досить вагомим фактором соціалізації особистості, тому що, крім здобуття нових знань і професійних компетенцій, він сприяє також самовихованню та самореалізації у майбутньому житті. Авторами розкриваються особливості, технологічні прийоми та методи викладання графічних дисциплін і організації навчального процесу студентів молодших курсів творчих ЗВО. Відзначається необхідність підвищення ефективності не тільки аудиторного контактного часу, а й поза аудиторної роботи. Це вимагає від викладачів постійного пошуку нових шляхів і підходів, що мають сприяти якісному засвоєнню навчального матеріалу. Модель освітнього процесу на найближче майбуття є одним з напрямів удосконалення всієї системи освіти і включає в себе такий тип навчання, який характеризується значним об’ємом самостійної роботи, що потребує також досить високого рівня стійких навиків індивідуальної графічної компетентності. У зв’язку з цим важливе значення приймає формування вмотивованості та зацікавленості у студентів протягом всього навчально-виховного процесу у ЗВО, усвідомлення необхідності здобуття якісної графічної освіти, що є запорукою успішності у майбутній професійній діяльності.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8996
Appears in Collections:Стаття в журналі



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.