Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9192
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Horostovatova, Y.O. | - |
dc.date.accessioned | 2021-06-01T10:04:46Z | - |
dc.date.available | 2021-06-01T10:04:46Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | c.91-92 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9192 | - |
dc.description.abstract | To ensure the continuity of the educational process at the period of the pandemic, universities were constrained to carrying out their activity with students exclusively online. Educational system will hardly return to pre-pandemic premises, therefore e- teaching turns into one of the essential aspects of fruitful educational interaction with students in the future. | uk_UA |
dc.publisher | УЯПФ 2021р. | uk_UA |
dc.subject | paradism | uk_UA |
dc.subject | e-learning | uk_UA |
dc.title | The shift in educational paradigm premises for design and adjustment to e-learning landscape | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Располагается в коллекциях: | 2021р. |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
The shift in educational paradigm premises for design and adjustment to e-learning landscape.pdf | 397,1 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.