Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9192
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorHorostovatova, Y.O.-
dc.date.accessioned2021-06-01T10:04:46Z-
dc.date.available2021-06-01T10:04:46Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationc.91-92uk_UA
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9192-
dc.description.abstractTo ensure the continuity of the educational process at the period of the pandemic, universities were constrained to carrying out their activity with students exclusively online. Educational system will hardly return to pre-pandemic premises, therefore e- teaching turns into one of the essential aspects of fruitful educational interaction with students in the future.uk_UA
dc.publisherУЯПФ 2021р.uk_UA
dc.subjectparadismuk_UA
dc.subjecte-learninguk_UA
dc.titleThe shift in educational paradigm premises for design and adjustment to e-learning landscapeuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:2021р.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
The shift in educational paradigm premises for design and adjustment to e-learning landscape.pdf397,1 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.