Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9192
Назва: | The shift in educational paradigm premises for design and adjustment to e-learning landscape |
Автори: | Horostovatova, Y.O. |
Ключові слова: | paradism e-learning |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | УЯПФ 2021р. |
Бібліографічний опис: | c.91-92 |
Короткий огляд (реферат): | To ensure the continuity of the educational process at the period of the pandemic, universities were constrained to carrying out their activity with students exclusively online. Educational system will hardly return to pre-pandemic premises, therefore e- teaching turns into one of the essential aspects of fruitful educational interaction with students in the future. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9192 |
Розташовується у зібраннях: | 2021р. |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
The shift in educational paradigm premises for design and adjustment to e-learning landscape.pdf | 397,1 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.