Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9196
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМартинов, В.І.-
dc.contributor.authorВировой, В.М.-
dc.contributor.authorМакарова, С.С.-
dc.date.accessioned2021-06-01T10:10:55Z-
dc.date.available2021-06-01T10:10:55Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationс.57uk_UA
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9196-
dc.description.abstractВ «субʹєкт-обʹєктних» відносинах (типу «людина-матеріал», «людина- конструкція») активна позиція людини передбачає використання методів наукового пізнання. Одним з можливих методів наукового пізнання є аналогія. Поняття "аналогія" широко використовується в самих різних галузях наукового знання, причому в кожній з них цієї категорії надаються свої, специфічні відтінки значення.uk_UA
dc.publisherУЯПФ 2021р.uk_UA
dc.subjectаналогіїuk_UA
dc.subjectнавчанняuk_UA
dc.titleАналогії як ефективний метод навчанняuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Располагается в коллекциях:2021р.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Аналогії як ефективний метод навчання.pdf443,77 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.