Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9196
Назва: | Аналогії як ефективний метод навчання |
Автори: | Мартинов, В.І. Вировой, В.М. Макарова, С.С. |
Ключові слова: | аналогії навчання |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | УЯПФ 2021р. |
Бібліографічний опис: | с.57 |
Короткий огляд (реферат): | В «субʹєкт-обʹєктних» відносинах (типу «людина-матеріал», «людина- конструкція») активна позиція людини передбачає використання методів наукового пізнання. Одним з можливих методів наукового пізнання є аналогія. Поняття "аналогія" широко використовується в самих різних галузях наукового знання, причому в кожній з них цієї категорії надаються свої, специфічні відтінки значення. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9196 |
Розташовується у зібраннях: | 2021р. |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Аналогії як ефективний метод навчання.pdf | 443,77 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.