Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9244
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСоколова, Л.С.-
dc.date.accessioned2021-06-29T09:29:47Z-
dc.date.available2021-06-29T09:29:47Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationс.72-73uk_UA
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9244-
dc.description.abstractМислення як процес узагальненого і опосередкованого пізнання навколишнього світу і самої людини починається з відчуттів та сприймань і активізується почуттями. У формуванні гуманітарного мислення важко переоцінити роль інтелектуальних почуттів (сумнів, здивування, захоплення, обурення тощо).uk_UA
dc.publisherУЯПФ 2021р.uk_UA
dc.subjectдилемністьuk_UA
dc.subjectісторія україниuk_UA
dc.subjectвикладанняuk_UA
dc.titleПроблеми дилемності в процесі викладання історії Україниuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:2021р.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Проблеми дилемності в процесі викладання історії України.pdf395,52 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.