Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9244
Назва: | Проблеми дилемності в процесі викладання історії України |
Автори: | Соколова, Л.С. |
Ключові слова: | дилемність історія україни викладання |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | УЯПФ 2021р. |
Бібліографічний опис: | с.72-73 |
Короткий огляд (реферат): | Мислення як процес узагальненого і опосередкованого пізнання навколишнього світу і самої людини починається з відчуттів та сприймань і активізується почуттями. У формуванні гуманітарного мислення важко переоцінити роль інтелектуальних почуттів (сумнів, здивування, захоплення, обурення тощо). |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9244 |
Розташовується у зібраннях: | 2021р. |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Проблеми дилемності в процесі викладання історії України.pdf | 395,52 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.