Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9244
Назва: Проблеми дилемності в процесі викладання історії України
Автори: Соколова, Л.С.
Ключові слова: дилемність
історія україни
викладання
Дата публікації: 2021
Видавництво: УЯПФ 2021р.
Бібліографічний опис: с.72-73
Короткий огляд (реферат): Мислення як процес узагальненого і опосередкованого пізнання навколишнього світу і самої людини починається з відчуттів та сприймань і активізується почуттями. У формуванні гуманітарного мислення важко переоцінити роль інтелектуальних почуттів (сумнів, здивування, захоплення, обурення тощо).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9244
Розташовується у зібраннях:2021р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Проблеми дилемності в процесі викладання історії України.pdf395,52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.