Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9370
Назва: Комплексна система управління підриємством на основі маркетингу
Автори: Зеленько, О.В.
Білега, О.В.
Ключові слова: управління підриємством
основа маркетингу
розвиток реформ
удосконалення
Дата публікації: 2021
Видавництво: РМДвУЕГ 2021,Одесса,ОДАБА
Серія/номер: 21;38-47
Короткий огляд (реферат): Становлення і розвиток реформ в економіці України обумовлюють необхідність удосконалення механізму управління підприємствами,орієнтації системи менеджменту на ринкові умови господарювання,здатності швидко й гнучко реагувати на зміни в навколишньому середовищі та всередені підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9370
Розташовується у зібраннях:РМДвУЕГ 2021



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.