Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9371
Назва: Маркетингове середовище та парспективи інклюзивного менеджменту на прикладі Алькабір-Строй
Автори: Мунтян, О.В.
Ширяєва, Н.Ю.
Ключові слова: маркетингове середовище
перспективи
Алькабір-Строй
діяльність
Дата публікації: 2021
Видавництво: РМДвУЕГ 2021,Одесса,ОДАБА
Серія/номер: 21;74-79
Короткий огляд (реферат): В дослідженнях вивчається категорійно-понятійний апарат щодо менеджменту виробничо-господарської діяльностіпідприємства.Проведено аналіз маркетингового макросеридовища та мікросеридовища;внутрішнього середовища на прикладі Алькабір-Строй.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9371
Розташовується у зібраннях:РМДвУЕГ 2021



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.