Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9605
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЧебан, М.О.-
dc.contributor.authorБалдук, Г.П.-
dc.date.accessioned2022-08-30T11:05:47Z-
dc.date.available2022-08-30T11:05:47Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9605-
dc.description.abstractКоректна організація спільної роботи над проектами, прискорює процес видачі проектно- кошторисної документації (далі-ПДК). В даній статті розглянуто декілька методів для коректної організації спільної роботи у програмному комплексі AUTODESK REVIT.uk_UA
dc.publisherСтудентські наукові праці, Одесаuk_UA
dc.relation.ispartofseries20;368-371-
dc.subjectкоректна организаціяuk_UA
dc.subjectпроектно-кошторисні документаціїuk_UA
dc.subjectAUTODESK REVITuk_UA
dc.subjectінвестиційно--будівельні проектиuk_UA
dc.titleМетоди для організації спільної роботи в AUTODESK REVITuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:2020р.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Методи для організації спільної роботи....pdf749,4 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.