Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9605
Назва: Методи для організації спільної роботи в AUTODESK REVIT
Автори: Чебан, М.О.
Балдук, Г.П.
Ключові слова: коректна организація
проектно-кошторисні документації
AUTODESK REVIT
інвестиційно--будівельні проекти
Дата публікації: 2020
Видавництво: Студентські наукові праці, Одеса
Серія/номер: 20;368-371
Короткий огляд (реферат): Коректна організація спільної роботи над проектами, прискорює процес видачі проектно- кошторисної документації (далі-ПДК). В даній статті розглянуто декілька методів для коректної організації спільної роботи у програмному комплексі AUTODESK REVIT.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9605
Розташовується у зібраннях:2020р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Методи для організації спільної роботи....pdf749,4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.