Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9804
Назва: Менеджмент суб’єктів малого підприємництва в умовах пандемії COVID-19
Автори: Ширяєва, Н.Ю.
Ключові слова: менеджмент
будівельна галузь
Дата публікації: 2022
Видавництво: Сучасні тенденції економічного розвитку регіонів: теоретичні та прикладні аспекти. матеріали V міжн. наук.-практ. інтернет-конф. 12-13 травня 2022 року. м. Одеса.
Серія/номер: ;с.184-186
Короткий огляд (реферат): В глобальних умовах пандемії актуальними показниками менеджменту суб’єктів малого підприємництва (МП) є рентабельність цифрових ініціатив; відсоток стимулів керівників підприємств, пов’язаних із створенням цінностей у цифровій формі; час, необхідний для створення цифрового додатку; залучення, кар’єрне просування та зберігання технічних талантів; відсоток бюджету технологій, витраченого на цифрові ініціативи.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/9804
Розташовується у зібраннях:Стаття в матеріалах конференцій та семінарів, симпозіумів. Тези

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4_Ширяєва.pdf301,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.