Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10069
Назва: Цифрова грамотність професорсько-викладацького складу, як один з основних критеріїв якості освіти образотворчого мистецтва
Автори: Божко, Є.М.
Ключові слова: професорсько-викладацький склад
інтеграція он-лайн
викладачі-художники
ілюстративний матеріал
Дата публікації: 2022
Видавництво: Одеса, ОДАБА
Серія/номер: 22;с.225
Короткий огляд (реферат): Інтеграція он-лайн освіти в навчальний процес вимагає нового рівня освіченості, поглибленого володіння інформаційним віртуальним простором даної освітньої програми. Зараз он-лайн освіта займає вагому, переважно більшу,частину освітнього прцесу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10069
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей 78-ї науково-технічної конференції професорсько-викладацького складу академії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Цифрова грамотність професорсько-викл..pdf257,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.