Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10092
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorGorbenko, S.A.-
dc.contributor.authorYaseen Wami Naser, AI-Nasser-
dc.date.accessioned2023-01-18T08:58:23Z-
dc.date.available2023-01-18T08:58:23Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10092-
dc.description.abstractRelevance (Introduction). Nowadays. in modem media. huge companies have been created. trademarks.products. magazines and telecommunication channels have led to the opening of competition among these companies in order to attract people's attention.and this is as part of marketing management and.in doing so.logo design-in all its as part of....uk_UA
dc.publisherОдеса, ОДАБАuk_UA
dc.relation.ispartofseries22;c.230-
dc.subjectusing theoryuk_UA
dc.subjectof gestalt to characterizeuk_UA
dc.subjectin industrialuk_UA
dc.subjectdesign teachinguk_UA
dc.titleUsing theory of gestalt to characterize the logo in industrial design teachinguk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Тези доповідей 78-ї науково-технічної конференції професорсько-викладацького складу академії

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Using theory of gestalt to characterize the.pdf79,15 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.