Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10092
Назва: Using theory of gestalt to characterize the logo in industrial design teaching
Автори: Gorbenko, S.A.
Yaseen Wami Naser, AI-Nasser
Ключові слова: using theory
of gestalt to characterize
in industrial
design teaching
Дата публікації: 2022
Видавництво: Одеса, ОДАБА
Серія/номер: 22;c.230
Короткий огляд (реферат): Relevance (Introduction). Nowadays. in modem media. huge companies have been created. trademarks.products. magazines and telecommunication channels have led to the opening of competition among these companies in order to attract people's attention.and this is as part of marketing management and.in doing so.logo design-in all its as part of....
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10092
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей 78-ї науково-технічної конференції професорсько-викладацького складу академії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Using theory of gestalt to characterize the.pdf79,15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.