Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10120
Название: Сучасні підходи управління маркетингового дистрибутивною політикою підприємства
Авторы: Ажаман, І.А.
Гордєєв, О.Ю.
Ключевые слова: управління системою дистрибуції
можливості бізнес-процесів
раціональні умови реалізації
класичний та концептуальний
Дата публикации: 2022
Издательство: Одеса, ОДАБА
Серия/номер: 22;с.199-201
Краткий осмотр (реферат): Управління системою дистрибуції - це ефективний комплекс бізнес-процесів пов'яза- них з поширенням продукції. Будь-яка система дистрибуції повинна враховувати всі можливості бізнес-процесів, а також визначати найбільш доцільні канали збуту продукції,пропонувати раціональні умови реалізації.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10120
Располагается в коллекциях:Інноваційні технології у плануванні територій

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Сучасні підходи управління маркетинговою.pdf423,7 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.