Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10120
Titel: Сучасні підходи управління маркетингового дистрибутивною політикою підприємства
Autoren: Ажаман, І.А.
Гордєєв, О.Ю.
Stichwörter: управління системою дистрибуції
можливості бізнес-процесів
раціональні умови реалізації
класичний та концептуальний
Erscheinungsdatum: 2022
Herausgeber: Одеса, ОДАБА
Serie/Report Nr.: 22;с.199-201
Zusammenfassung: Управління системою дистрибуції - це ефективний комплекс бізнес-процесів пов'яза- них з поширенням продукції. Будь-яка система дистрибуції повинна враховувати всі можливості бізнес-процесів, а також визначати найбільш доцільні канали збуту продукції,пропонувати раціональні умови реалізації.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10120
Enthalten in den Sammlungen:Інноваційні технології у плануванні територій

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Сучасні підходи управління маркетинговою.pdf423,7 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt.