Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10215
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorТопал, С.С-
dc.date.accessioned2023-05-25T08:56:10Z-
dc.date.available2023-05-25T08:56:10Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10215-
dc.description.abstractВпродовж роботи викладачем підсвідомо формується певна класифікація студентів в залежності від їх відношення до навчального процесу. Одні не зацікавлені взагалі. Інші переймаються оцінками, націлені на отримання високих балів.uk_UA
dc.publisherОдеса, ОДАБАuk_UA
dc.relation.ispartofseries23;с.148-
dc.subjectсамовдосконаленняuk_UA
dc.subjectсамоствердженняuk_UA
dc.subjectкласифікація студентівuk_UA
dc.subjectвдосконалення навичокuk_UA
dc.titleНавчання як самовдосконалення чи самостведженняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:2023р.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Навчання як самовдосконалення чи.pdf524,32 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.