Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10646
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБойко, В.Г.-
dc.contributor.authorПічкур, Ю.О.-
dc.contributor.authorСакун, Г.О.-
dc.date.accessioned2024-04-16T12:04:39Z-
dc.date.available2024-04-16T12:04:39Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10646-
dc.description.abstractБредінг- це ситемний процес, який втілюється у всі сфери присутності брендового активу проекту. Неможливо ефективно вибудовувати бренд проекту, акцентуючи якусь одну сферу брендових інтеграцій. Тільки збалансована політика розвитку сприяє формуванню висококонкурентної брендової пропозиції проекту.uk_UA
dc.publisherОдеса, ОДАБАuk_UA
dc.relation.ispartofseries;93-95-
dc.subjectбредінг, формуванняuk_UA
dc.subjectсистемний підхідuk_UA
dc.subjectвзаємодія брендуз покупцямиuk_UA
dc.subjectконтроль усіх комунікаційuk_UA
dc.titleБренд-менеджмент в управлінні проектамиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:УП 2023р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бренд-менеджмент в управлінні проект....pdf598,57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.