Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10646
Назва: Бренд-менеджмент в управлінні проектами
Автори: Бойко, В.Г.
Пічкур, Ю.О.
Сакун, Г.О.
Ключові слова: бредінг, формування
системний підхід
взаємодія брендуз покупцями
контроль усіх комунікацій
Дата публікації: 2023
Видавництво: Одеса, ОДАБА
Серія/номер: ;93-95
Короткий огляд (реферат): Бредінг- це ситемний процес, який втілюється у всі сфери присутності брендового активу проекту. Неможливо ефективно вибудовувати бренд проекту, акцентуючи якусь одну сферу брендових інтеграцій. Тільки збалансована політика розвитку сприяє формуванню висококонкурентної брендової пропозиції проекту.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10646
Розташовується у зібраннях:УП 2023р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бренд-менеджмент в управлінні проект....pdf598,57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.