Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10646
Titel: Бренд-менеджмент в управлінні проектами
Autoren: Бойко, В.Г.
Пічкур, Ю.О.
Сакун, Г.О.
Stichwörter: бредінг, формування
системний підхід
взаємодія брендуз покупцями
контроль усіх комунікацій
Erscheinungsdatum: 2023
Herausgeber: Одеса, ОДАБА
Serie/Report Nr.: ;93-95
Zusammenfassung: Бредінг- це ситемний процес, який втілюється у всі сфери присутності брендового активу проекту. Неможливо ефективно вибудовувати бренд проекту, акцентуючи якусь одну сферу брендових інтеграцій. Тільки збалансована політика розвитку сприяє формуванню висококонкурентної брендової пропозиції проекту.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10646
Enthalten in den Sammlungen:УП 2023р.

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Бренд-менеджмент в управлінні проект....pdf598,57 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt.