Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10783
Назва: | Послідовність викладання дисциплін у плануванні ефективного навчального процесу |
Автори: | Мосічева, І.І |
Ключові слова: | послідовність викладання планування навчального процесу сучасний рівень підготовки фахівців новітні технології |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Одеса, ОДАБА |
Серія/номер: | ;162-163 |
Короткий огляд (реферат): | У 2005 році Україна офіційно приєдналась до Болонського процесу та ухвалила євро- пейську систему накопичення кредитів за час навчання студента (ECTS) За цією системою студенту на основі аудиторного та самостійного навантаження необхідно досягти певних встановлених цілей за програмою його навчання. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10783 |
Розташовується у зібраннях: | УЯПФ 2024р |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Послідовність викладання дисциплін у ....pdf | 520,69 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.