Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10783
Назва: Послідовність викладання дисциплін у плануванні ефективного навчального процесу
Автори: Мосічева, І.І
Ключові слова: послідовність викладання
планування навчального процесу
сучасний рівень підготовки фахівців
новітні технології
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеса, ОДАБА
Серія/номер: ;162-163
Короткий огляд (реферат): У 2005 році Україна офіційно приєдналась до Болонського процесу та ухвалила євро- пейську систему накопичення кредитів за час навчання студента (ECTS) За цією системою студенту на основі аудиторного та самостійного навантаження необхідно досягти певних встановлених цілей за програмою його навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10783
Розташовується у зібраннях:УЯПФ 2024р

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Послідовність викладання дисциплін у ....pdf520,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.