Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10786
Назва: | Про особливості організації навчального процесу з математики для студентів, що навчаються нерідною мовою |
Автори: | Назаренко, О.А. Стехун, А.О. |
Ключові слова: | особливості організації тенденція інтернаціоналізації освіти міжнародне співробітництво особисто-психічна адаптація |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Одеса, ОДАБА |
Серія/номер: | ;164-165 |
Короткий огляд (реферат): | Тенденція інтернаціоналізації освіти та зростання ролі міжнородного співробітництва в сучасній професійній освіті зумовили актуалізацією такого напряму діяльності ВУЗів, як навчання іноземних студентів, у тому числі і на довузівському етапі. Особливості цього навчання є навчання нерідною мовою з паралельним оволодінням мови, ... |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10786 |
Розташовується у зібраннях: | УЯПФ 2024р |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Про особливості організації навчального процесу.pdf | 520,11 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.