Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10786
Назва: Про особливості організації навчального процесу з математики для студентів, що навчаються нерідною мовою
Автори: Назаренко, О.А.
Стехун, А.О.
Ключові слова: особливості організації
тенденція інтернаціоналізації освіти
міжнародне співробітництво
особисто-психічна адаптація
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеса, ОДАБА
Серія/номер: ;164-165
Короткий огляд (реферат): Тенденція інтернаціоналізації освіти та зростання ролі міжнородного співробітництва в сучасній професійній освіті зумовили актуалізацією такого напряму діяльності ВУЗів, як навчання іноземних студентів, у тому числі і на довузівському етапі. Особливості цього навчання є навчання нерідною мовою з паралельним оволодінням мови, ...
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10786
Розташовується у зібраннях:УЯПФ 2024р

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Про особливості організації навчального процесу.pdf520,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.