Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10795
Назва: | Проблеми якості онлайн освіти у викладанні профільних практичних дисциплін з образотворчого мистецтва |
Автори: | Спорнік, М.В. |
Ключові слова: | сучасні цифрові технології образотворче мистецтво студент-художник практичні дисципліни |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Одеса, ОДАБА |
Серія/номер: | ;197 |
Короткий огляд (реферат): | Сучасні цифрові технології дозволяють теоретичні дисципліни зручно адаптувати до онлайн формату як в передачі знань, так і в перевірці засвоєного. В практичних дисциплінах навпаки спостерігається деструктивна динаміка. Сфера знань образо- творчого мистецтва зумовлює вивчення академічного рисунку та живопису. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10795 |
Розташовується у зібраннях: | УЯПФ 2024р |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Проблеми якості онлайн освіти у викладан....pdf | 494,16 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.