Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/1392
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСелезньова, О.О.-
dc.date.accessioned2017-03-02T13:53:32Z-
dc.date.available2017-03-02T13:53:32Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/1392-
dc.description.abstractБудівельний бізнес складається із дрібних, середніх та великих підприємств, які пов’язані діловими стосунками з іншими галузями економіки. Для виявлення факторів, що впливають на економічну ефективність підприємств будівельної галузі, доцільно зробити вибірку за ідентичним товаром у територіально відокремленому регіоні, провести експертне опитування та проаналізувати результати дослідження.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectбудівельний бізнесuk_UA
dc.subjectекономічна ефективністьuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.titleДослідження маркетингової діяльності будівельних підприємств Південного регіонуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:2016р.



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.