Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/1392
Назва: Дослідження маркетингової діяльності будівельних підприємств Південного регіону
Автори: Селезньова, О.О.
Ключові слова: будівельний бізнес
економічна ефективність
маркетинг
Дата публікації: 2016
Короткий огляд (реферат): Будівельний бізнес складається із дрібних, середніх та великих підприємств, які пов’язані діловими стосунками з іншими галузями економіки. Для виявлення факторів, що впливають на економічну ефективність підприємств будівельної галузі, доцільно зробити вибірку за ідентичним товаром у територіально відокремленому регіоні, провести експертне опитування та проаналізувати результати дослідження.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/1392
Розташовується у зібраннях:2016р.



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.