Please use this identifier to cite or link to this item: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/1392
Title: Дослідження маркетингової діяльності будівельних підприємств Південного регіону
Authors: Селезньова, О.О.
Keywords: будівельний бізнес
економічна ефективність
маркетинг
Issue Date: 2016
Abstract: Будівельний бізнес складається із дрібних, середніх та великих підприємств, які пов’язані діловими стосунками з іншими галузями економіки. Для виявлення факторів, що впливають на економічну ефективність підприємств будівельної галузі, доцільно зробити вибірку за ідентичним товаром у територіально відокремленому регіоні, провести експертне опитування та проаналізувати результати дослідження.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/1392
Appears in Collections:2016р.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.