Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/1451
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorШиряєва, Н.Ю.-
dc.date.accessioned2017-03-10T08:29:17Z-
dc.date.available2017-03-10T08:29:17Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/1451-
dc.description.abstractПостановка проблеми. Маркетинг, як інструмент регулювання та зростання обсягів виробництва і збуту, орієнтує виробничу діяльність підприємства, його структурну політику на ринковий попит. При цьому доцільно оцінити рівень маркетингової активності досліджуваного підприємства, тобто виявити потенціал маркетингу.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectдіагностуванняuk_UA
dc.subjectякостьuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectбудівництвоuk_UA
dc.titleДіагностування якості маркетингу будівельного підприємства..uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Вісник ОДАБА №56

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ДІАГНОСТУВАННЯ ЯКОСТІ МАРКЕТИНГУ БУДІВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА Ширяєва Н.Ю.pdfОсновна стаття306,75 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.