Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/1451
Назва: Діагностування якості маркетингу будівельного підприємства..
Автори: Ширяєва, Н.Ю.
Ключові слова: діагностування
якость
маркетинг
підприємство
будівництво
Дата публікації: 2014
Короткий огляд (реферат): Постановка проблеми. Маркетинг, як інструмент регулювання та зростання обсягів виробництва і збуту, орієнтує виробничу діяльність підприємства, його структурну політику на ринковий попит. При цьому доцільно оцінити рівень маркетингової активності досліджуваного підприємства, тобто виявити потенціал маркетингу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/1451
Розташовується у зібраннях:Вісник ОДАБА №56

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ДІАГНОСТУВАННЯ ЯКОСТІ МАРКЕТИНГУ БУДІВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА Ширяєва Н.Ю.pdfОсновна стаття306,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.