Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/1451
Titel: Діагностування якості маркетингу будівельного підприємства..
Autoren: Ширяєва, Н.Ю.
Stichwörter: діагностування
якость
маркетинг
підприємство
будівництво
Erscheinungsdatum: 2014
Zusammenfassung: Постановка проблеми. Маркетинг, як інструмент регулювання та зростання обсягів виробництва і збуту, орієнтує виробничу діяльність підприємства, його структурну політику на ринковий попит. При цьому доцільно оцінити рівень маркетингової активності досліджуваного підприємства, тобто виявити потенціал маркетингу.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/1451
Enthalten in den Sammlungen:Вісник ОДАБА №56

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
ДІАГНОСТУВАННЯ ЯКОСТІ МАРКЕТИНГУ БУДІВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА Ширяєва Н.Ю.pdfОсновна стаття306,75 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt.