Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-9 из 9.
  • назад
  • 1
  • дальше
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2012Формування організаційних структур маркетингових служб в контексті управління проектамиЗапша, Г.М.; Сахацький, М.П.
2014Методологічні основи дослідження інноваційно-інвестиційного розвитку підприємств паливно-енергетичного комплексуСахацький, М.П.; Запша, Г.М.
2015Маркетингові ризики товарних нововведень сільськогосподарських підприємствСахацький, М.П.; Запша, Г.М.
2016Розвиток освітньої діяльності вищих навчальних закладів України у сфері підготовки іноземних громадянЗапша, Г.М.; Гасанова, Н.С.
2018Розвиток маркетингової діяльності в умовах економічної глобалізаціїПедько, І.А.; Сахацький, М.П.; Баланюк, І.Ф; Запша, Г.М.; Клочан, В.В.
2020Розвиток маркетингу інновацій в будівництвіСахацький, М.П.; Запша, Г.М.; Сахацький, М.М.
2022Управління маркетингом в будівництвіСахацький, М.П.; Запша, Г.М.; Сахацький, М.М.
2023Модернізація підготовки фахівців у закладах вищої освіти будівельної галузі на засадах Зеленого курсу Європейського СоюзуСахацький, М.П.; Запша, Г.М.; Сахацький, М.М.
2023Особливості управління проектами в аграрному підприємництвіСахацький, М.П.; Запша, Г.М.; Сахацький, М.М.