Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10058
Название: Управління маркетингом в будівництві
Авторы: Сахацький, М.П.
Запша, Г.М.
Сахацький, М.М.
Ключевые слова: управління маркетингом
наукове дослідження
економічний простір
функціонування
Дата публикации: 2022
Издательство: Одеса, ОДАБА
Серия/номер: 22;с.154
Краткий осмотр (реферат): Науково прикладне дослідження управління маркетингом в будівництві актуалізується низкою чинників, до числа основних з яких слід віднести: по-перше,необхідність відбудови порушених війною житлових будинків,промислових споруд та різнопланових інфракструктурних об'єктів; по-друге, інтенсивність інтеграційних процесів України...
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10058
Располагается в коллекциях:Тези доповідей 78-ї науково-технічної конференції професорсько-викладацького складу академії

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Управління маркетингом в будівництві.pdf258,44 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.