Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2509
Название: Marketing research baced on the use of information and communication technologies
Авторы: Oklander, T.O.
Ключевые слова: informatoin economy
marketing research
social networks
technology Big Data
Дата публикации: 2015
Издательство: Економіка: реалії часу. Науковий журнал
Серия/номер: №4(20);с.88-95
Краткий осмотр (реферат): The article discusses the reasons for reducing the effectiveness of traditional methods of marketing research. Highlighted the attributes and functions of social networks in conducting marketing surveys. The possibilities of technology and the algorithm Big Data in the study and analysis of semi-structured and unstructured data. The method of data processing when working with large databases. The necessity of the use of modern methods of marketing research based on information technologies in enterprises.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2509
Располагается в коллекциях:Стаття в журналі

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Окландер Т.О.MARKETING .RESEARCH BASED ON THE USE OF INFORMATION....pdfArticle343,76 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.