Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2509
Назва: Marketing research baced on the use of information and communication technologies
Автори: Oklander, T.O.
Ключові слова: informatoin economy
marketing research
social networks
technology Big Data
Дата публікації: 2015
Видавництво: Економіка: реалії часу. Науковий журнал
Серія/номер: №4(20);с.88-95
Короткий огляд (реферат): The article discusses the reasons for reducing the effectiveness of traditional methods of marketing research. Highlighted the attributes and functions of social networks in conducting marketing surveys. The possibilities of technology and the algorithm Big Data in the study and analysis of semi-structured and unstructured data. The method of data processing when working with large databases. The necessity of the use of modern methods of marketing research based on information technologies in enterprises.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2509
Розташовується у зібраннях:Стаття в журналі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Окландер Т.О.MARKETING .RESEARCH BASED ON THE USE OF INFORMATION....pdfArticle343,76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.