Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2824
Назва: Інформаційна концепція маркетингу
Автори: Руснак, І.Л.
Гронська, М.В.
Ключові слова: маркетинг
інформаційна концепція
Дата публікації: 2012
Короткий огляд (реферат): Розглянуті особливості та визначені переваги сучасної інформаційної концепції маркетингу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2824
Розташовується у зібраннях:2012р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ІНФОРМАЦІЙНА КОНЦЕПЦІЯ МАРКЕТИНГУ.pdfОсновна стаття158,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.