Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2824
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРуснак, І.Л.-
dc.contributor.authorГронська, М.В.-
dc.date.accessioned2017-07-28T10:28:49Z-
dc.date.available2017-07-28T10:28:49Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2824-
dc.description.abstractРозглянуті особливості та визначені переваги сучасної інформаційної концепції маркетингу.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectінформаційна концепціяuk_UA
dc.titleІнформаційна концепція маркетингуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2012р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ІНФОРМАЦІЙНА КОНЦЕПЦІЯ МАРКЕТИНГУ.pdfОсновна стаття158,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.