Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2825
Назва: Маркетингова стратегія з орієнтацією на клієнта
Автори: Гронська, М.В.
Ключові слова: орієнтація на клієнта
маркетинг
стретегія
Дата публікації: 2012
Короткий огляд (реферат): В статті розглянуті проблеми та основні напрями маркетингової стратегії сучасної фірм орієнтованої на кінцевого споживача.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2825
Розташовується у зібраннях:2012р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ З ОРІЄНТАЦІЄЮ НА КЛІЄНТА..pdfОсновна стаття165,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.