Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2826
Название: Маркетингове дослідження сучасного стану книжкового ринку Одеси та обгрунтування доцільності відкриття нової книгарні-кав'ярні
Авторы: Паномаренко, Т.А.
Ключевые слова: маркетингове дослідження
книжковий ринок
книгарня-кав'ярня
Дата публикации: 2012
Краткий осмотр (реферат): В даній статті ідеться про основні тенденції розвитку та основні проблеми сучасного українського книжкового ринку та книжкового ринку міста Одеса. Крім того, на тлі загальних тенденцій розглядається також питання доцільності відкриття нової книгарні-кав’ярні, доведення того факту, що в українському сегменті регіонального книжкового ринку не існує великої конкуренції, що і є позитивним фактором у процесі створення книгарні.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2826
Располагается в коллекциях:2012р.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ....pdfОсновна стаття151,64 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.