Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2826
Назва: Маркетингове дослідження сучасного стану книжкового ринку Одеси та обгрунтування доцільності відкриття нової книгарні-кав'ярні
Автори: Паномаренко, Т.А.
Ключові слова: маркетингове дослідження
книжковий ринок
книгарня-кав'ярня
Дата публікації: 2012
Короткий огляд (реферат): В даній статті ідеться про основні тенденції розвитку та основні проблеми сучасного українського книжкового ринку та книжкового ринку міста Одеса. Крім того, на тлі загальних тенденцій розглядається також питання доцільності відкриття нової книгарні-кав’ярні, доведення того факту, що в українському сегменті регіонального книжкового ринку не існує великої конкуренції, що і є позитивним фактором у процесі створення книгарні.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2826
Розташовується у зібраннях:2012р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ....pdfОсновна стаття151,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.