Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2827
Назва: Маркетинговий менеджмент будівельних підприємств
Автори: Курносенко, Л.В.
Данилко, Ю.
Ключові слова: маркетинговий менеджмент
будівельні підприємства
Дата публікації: 2012
Короткий огляд (реферат): В статті розкривається сутність маркетингового менеджменту і надається інтерпретація функцій і принципів маркетингу з врахуванням особливостей функціонування будівельної галузі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2827
Розташовується у зібраннях:2012р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МАРКЕТИНГОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ БУДІВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ.pdfОсновна стаття176,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.