Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2829
Назва: Маркетинговое исследование покупателей ноутбуков
Автори: Ревуцкий, П.О.
Ключові слова: покупатели ноутбуков
маркетинговое исследование
Дата публікації: 2012
Короткий огляд (реферат): В статье представлены результаты маркетинговых исследований покупателей ноутбуков.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2829
Розташовується у зібраннях:2012р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МАРКЕТИНГОВОЕ ИССЛЕДОВАНИЕ ПОКУПАТЕЛЕЙ НОУТБУКОВ.pdfОсновная статья266,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.