Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2859
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСмелянець, Т.В.-
dc.date.accessioned2017-08-01T10:38:27Z-
dc.date.available2017-08-01T10:38:27Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2859-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано складності та особливості елементів товароруху, які впливають та відіграють важливу роль в ефективній діяльності підприємства.uk_UA
dc.subjectтоварорухuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectобробка замовленьuk_UA
dc.subjectскладуванняuk_UA
dc.titleЕлементи товароруху як складової маркетингової політики розподілуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:2014р.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ЕЛЕМЕНТИ ТОВАРОРУХУ ЯК СКЛАДОВОЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ РОЗПОДІЛУ.pdfОсновна стаття183,16 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.