Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2859
Назва: Елементи товароруху як складової маркетингової політики розподілу
Автори: Смелянець, Т.В.
Ключові слова: товарорух
маркетинг
обробка замовлень
складування
Дата публікації: 2014
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано складності та особливості елементів товароруху, які впливають та відіграють важливу роль в ефективній діяльності підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2859
Розташовується у зібраннях:2014р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЕЛЕМЕНТИ ТОВАРОРУХУ ЯК СКЛАДОВОЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ РОЗПОДІЛУ.pdfОсновна стаття183,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.