Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2859
Titel: Елементи товароруху як складової маркетингової політики розподілу
Autoren: Смелянець, Т.В.
Stichwörter: товарорух
маркетинг
обробка замовлень
складування
Erscheinungsdatum: 2014
Zusammenfassung: У статті проаналізовано складності та особливості елементів товароруху, які впливають та відіграють важливу роль в ефективній діяльності підприємства.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2859
Enthalten in den Sammlungen:2014р.

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
ЕЛЕМЕНТИ ТОВАРОРУХУ ЯК СКЛАДОВОЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ РОЗПОДІЛУ.pdfОсновна стаття183,16 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt.