Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2861
Titel: Зростання якості маркетингової діяльності будівельних підприємств
Autoren: Гершун, О.О.
Stichwörter: маркетингова діяльність
маркетинг
конкурентоспроможність
ефективність маркетингової діяльності
Erscheinungsdatum: 2014
Zusammenfassung: В цей час, коли наша країна робить свої перші кроки, як країна з ринковою економікою, зростаюча конкуренція і глобалізація підштовхує сучасних підприємців і менеджерів приводити рівень управління на підприємствах до рівня Європейських країн. Розуміння і використання концепції маркетингу в управлінні будівельним підприємством є невід'ємним елементом ефективної підприємницької діяльності. Якісна і соціальна складова маркетингу в управлінні величезна, – він зумовлює високоприбуткову ритмічну діяльність будівельних підприємств. В цих умовах управління маркетинговою діяльністю для підприємств, що мають за мету не тільки мати прибуток сьогодні, а бути й далі конкурентоспроможними та освоювати нові ринки, є актуальним, як ніколи раніше.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2861
Enthalten in den Sammlungen:2014р.

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
ЗРОСТАННЯ ЯКОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ БУДІВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ.pdfОсновна стаття166,76 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt.