Please use this identifier to cite or link to this item: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2861
Title: Зростання якості маркетингової діяльності будівельних підприємств
Authors: Гершун, О.О.
Keywords: маркетингова діяльність
маркетинг
конкурентоспроможність
ефективність маркетингової діяльності
Issue Date: 2014
Abstract: В цей час, коли наша країна робить свої перші кроки, як країна з ринковою економікою, зростаюча конкуренція і глобалізація підштовхує сучасних підприємців і менеджерів приводити рівень управління на підприємствах до рівня Європейських країн. Розуміння і використання концепції маркетингу в управлінні будівельним підприємством є невід'ємним елементом ефективної підприємницької діяльності. Якісна і соціальна складова маркетингу в управлінні величезна, – він зумовлює високоприбуткову ритмічну діяльність будівельних підприємств. В цих умовах управління маркетинговою діяльністю для підприємств, що мають за мету не тільки мати прибуток сьогодні, а бути й далі конкурентоспроможними та освоювати нові ринки, є актуальним, як ніколи раніше.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2861
Appears in Collections:2014р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ЗРОСТАННЯ ЯКОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ БУДІВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ.pdfОсновна стаття166,76 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.