Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2872
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЛук'янчук, М.О.-
dc.contributor.authorШиряєва, Н.Ю.-
dc.date.accessioned2017-08-03T09:28:29Z-
dc.date.available2017-08-03T09:28:29Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2872-
dc.description.abstractВ статті розкриваються доцільність та способи побудови ефективної організаційної культури служби маркетингу, як однієї з складової загальної організаційної культури будівельного підприємства.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectорганізаційна культураuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.titleОрганізаційна культура будівельного підприємства у сфері маркетингуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:2014р.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ОРГАНІЗАЦІЙНА КУЛЬТУРА БУДІВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА У СФЕРІ МАРКЕТИНГУ.pdfОсновна стаття162,48 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.