Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2872
Назва: Організаційна культура будівельного підприємства у сфері маркетингу
Автори: Лук'янчук, М.О.
Ширяєва, Н.Ю.
Ключові слова: організаційна культура
маркетинг
Дата публікації: 2014
Короткий огляд (реферат): В статті розкриваються доцільність та способи побудови ефективної організаційної культури служби маркетингу, як однієї з складової загальної організаційної культури будівельного підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2872
Розташовується у зібраннях:2014р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ОРГАНІЗАЦІЙНА КУЛЬТУРА БУДІВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА У СФЕРІ МАРКЕТИНГУ.pdfОсновна стаття162,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.